Categorii de produse

Samsung Plaza este magazin autorizat Samsung Romania. Suntem singurul magazin care avem în ofertă gama completă de produse Samsung și putem aduce la comandă orice produs activ în portofoliul Samsung Romania. Comercializăm numai produse originale, de calitate, dedicate pentru piața din Romania, care beneficiază de garanție oficială.

Serviciul Samsung SSD Upgrade oferă la un nivel profesional oportunitatea instalării în laptop-ul sau în computerul personal a celei mai performante tehnologii existente pe plan mondial: SSD-urile SAMSUNG. Pentru mai multe detalii și costurile acestui serviciu te rugăm să accesezi acest link.

Știm cât de important este să primești produsul dorit într-un timp cât mai scurt și cu costuri cât mai mici. Samsung Plaza vă asigura transport în Bucuresti si zonele limitrofe prin personal propriu pentru toate comenzile în valoare de peste 500 RON (TVA inclus). Pentru comenzile în valoare mai mică de 500 RON (TVA inclus) se percepe o taxă de transport în valoare de 15 RON (TVA inclus).

Te rugăm să verifici produsele primite și să te asiguri că acestea se prezintă în stare perfectă (nu prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic) și corespund cu ceeea ce ai comandat.

Samsung Plaza iți oferă posibilitatea de a plăti comanda după deschiderea coletului și numai după ce te-ai asigurat că produsele sunt în stare perfectă și sunt exact cele comandate de tine.

Deschiderea coletului la livrare este valabilă atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice care au achiziționat produse de pe SamsungPlaza.ro și ofera posibilitatea de a verifica dacă acestea se prezintă în stare perfectă (nu prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic) și corespund cu ceeea ce ai comandat, dar nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsele.

Serviciul este disponibil doar pentru produsele livrate prin personal propriu (în București și zonele limitrofe) dar nu și pentru produsele livrate prin curier rapid în afara Bucureștiului.

Pentru produsele livrate prin curier rapid, recomandăm ca la recepția coletului și în prezența curierului să notați pe AWB (documentul de predare pe care curierul va solicita semnatura de primire) eventualele lovituri/deteriorări ale ambalajului și să ne informați în scris în termen de maxim 24 ore de la semnarea AWB-ului în cazul în care constatați că produsul a fost afectat, atasând scan dupa  AWB-ul unde ați notat mențiunea în prezența curierului, poze ale coletului afectat, poze ale produsului afectat, pentru a avea posibilitatea să vă rezolvam sesizarea.

Samsung Plaza te ajută să te bucuri de cumpărăturile făcute, fără nicio bataie de cap în privința instalării lor. Tehnicienii noștri se vor ocupa de acest lucru însa tu va trebui sa le asiguri locul potrivit pentru montarea dispozitivelor și să te asiguri ca există acces rapid la toate utilitățile necesare, specifice (electricitate, apă, gaz, semnal TV etc). Responsabilitatea alegerii locului de montaj, a instalațiilor existente și a eventualelor urmări este în mâinile tale. Pe scurt: tehnicienii Samsung Plaza livrează produsul până la tine în casă, îl dezambalează, îl pregătesc de instalare (ex: elimina eventuale elemente de protecție aflate în interiorul ambalajului), îl amplasează și montează (fixează) în locul indicat, îl instalează (branșează la utilitățile deja existente) și il configurează gata de utilizare (ex: conectare TV la rețeaua wireless, cautare și setare programe TV etc).

În serviciul de montaj și instalare la domiciliu al produsului nu sunt incluse lucrări specializate premergătoare pentru zidarie/mobilier/instalații apă/ instalații gaze/ electrice pentru care trebuie să vă adresați firmelor de specialitate și autorizate (ex: debitare mobilier pentru montarea produselor încorporabile sau găurire, zugrăvire, zidarie sau execuție/modificări, branșamente, montare robineți apă/gaz, instalare prize electrice, pozare cablu TV). Lucrările suplimentare necesare se vor efectua înaintea montajului și instalării produsului pe poziția dorită și nu fac obiectul responsabilității Samsung Plaza.

Serviciul este disponibil pe raza municipiului București și în zonele limitrofe și se va realiza în maximum trei zile lucrătoare (calculate din ziua următoare achiziției produsului și serviciului de instalare) pe baza programării efectuate și confirmate de catre Samsung Plaza. Se poate comanda atât online dar și în magazinul Samsung Plaza.

Serviciul este disponibil doar achiziționat împreună cu minim 1 produs de pe SamsungPlaza.ro și costă 49 ron (TVA inclus). Din considerentele sus mentionate acest serviciu nu se poate aplica aparatelor de aer condiționat, hotelor, echipamentelor incorporabile.

Plătește in 6 rate fără dobândă prin Card Avantaj!

Prin CARDAVANTAJ tu ești în avantaj: îți oferim 6 RATE fără dobândă. Această modalitate de plată este disponibilă doar in magazinele noastre Samsung Plaza (gasești AICI adresa lor). Va trebui ca în coșul de cumpărături sa selectezi metoda de livrare "Ridicare personală din magazinele Samsung Plaza" sau "Curier Samsung Plaza (disponibil doar în București)" iar la metoda de plată "Plata în sistem ramburs sau prin Card Avantaj".

Pentru asistenta non stop despre Card Avantaj, poți apela CEBLine : 0801.000.000 număr pentru rețeaua fixă Romtelecom, sau 0750.000.000 pentru rețelele de telefonie mobilă.


Recente

Nu sunt produse
Sus
Compară 0